Ingen färgglad tomte i år!

nej, jag tycker tomten ska vara svartvit i år, tyckte inte om hur färgen ser ut än så länge så jag har bestämt mig för att inte färglägga tomten, ser väll bra ut ändå. Nu ska jag försöka bestämma mig vad jag ska teckna idag. :) Annars går det väll bra för mig, fått brev från arbetsnämnden äntligen... fasen så sega dom är där borta, men jag är tacksam iaf att det är ett positivt besked. Men nu måste jag dit den 9 igen.

Något som är intressant med Arbetsnämnden är att de har ett otroligt intressant system, när ett par ansöker för Biståndsbidrag kommer alla brev till mannen, pengarna skrivna i mannens namn och det går inte att ändra för det är ett system som är gjort för att pengarna ska alltid gå till mannen. Är det samma på alla avdelningar av kommunen? :o

Men jaja, denna bloggen har ju inte att göra med sånna saker. Utan "Annie tecknar" så vad ska jag teckna nu? :) Om ni vill ge mig något att teckna länka isåfall gärna till en bild! www.imageshack.us är ett jättebra ställe att ladda upp bilder från datorn och länka. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback