Ni

Att teckna är det enda sättet just nu då jag kan tömma hjärnan och inte tänka på allt jobbigt som håller mig vaken om kvällarna. Längtar till att få komma bort från detta livet snart.... jag menar inte att jag tänker döda mig själv eller något sånt men slå mig fri från vad jag är just nu! Kommer bli ännu en resa men förhoppningsvis i rätt riktning :)

Konsten betyder därför mycket för mig nu, för jag kan fokusera på något som alltid har varit i mitt liv. Något konstant.. och ni i min familj och mina vänner har ingen aning om hur mycket ni betyder för mig !

Vet inte vad jag ska teckna??

5 minuter målning jag gjorde nyss :)

cover för avatar filmen


Kommentarer
Postat av: Fiafilur

Naj men oj! Denna bloggen har jag ju helt missat :-) Jag skyller på att jag har varit (är!) febrig. Det blir en länk i min blogg så jag kan kika in ofta :-D Och jaaaaa, rita en julbild! Tomten på nordpolen .-D

2009-12-04 @ 08:23:41
URL: http://fundilerar.be/tegeback
Postat av: Emma

Du är så duktig lillasyster!!!

Johan blev väldigt imponerad med, han sa om en bild "oj, den skulle jag kunna ha som tatuering" s



saknar dig ;-)

2009-12-04 @ 11:03:59
URL: http://pojkarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback