Hej alla

Idag ska jag försöka teckna på ett stort projekt till Pappa men jag kanske tecknar lite annat också som jag kan lägga upp i bloggen :) Väntar på bilder från min äldsta syrra så jag kan teckna hennes söta barn!

Kommer ihåg när jag satt med min vän Marie, hon är föressten min äldsta vän! Tror jag o hon varit vänner sen vi var typ 5... vi satt i alla fall i hennes soffa och åt glass och pratade om vad vi skulle bli när vi blev gamla. Jag skulle teckna filmer för Walt Disney! :) Sen började de "förstöra" sina filmer med att lägga in 3D o de var ju inte alls samma sak som deras fina Snöviten och Lejonkungen :(

Vad skulle ni bli när ni blev gamla enligt erat barn-själv?


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

när jag var liten ville jag bli mycket men en sak var att träna delfinerna på kolmådern, sen ville jag också bli bonde och det blev jag nästan... haha

2009-12-15 @ 13:54:52
URL: http://www.freewebs.com/matildaochlukas
Postat av: Kim

Jag ville bli polis! T o m min förskolelärare kallade mig för poliskim. Hon tyckte att jag betedde mig som en sådan :P

2009-12-20 @ 01:23:00
URL: http://kimmelim.blogg.se/
Postat av: M i z c a

Tycker du det .. Vad roligt att höra.

Jo .. skall väl försöka lägga upp när jag provat något nytt.. kan ju gälla vad som helst, någon ny maträtt eller så .. Har en sak på provlistan som skall komma upp .. ;)

2010-04-17 @ 20:58:45
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback