Dags att uppdatera

Jag + blogg = distant friends

men jaja, ni vill säkert att jag ska uppdatera, och nu medans lilltjejen sover så har jag nog tid :) 

Så på senaste så har det väll inte hänt jättemycket, Corey är ledig från jobbet i två veckor, jag tecknar, letar lite jobb och lägenheter, sånt skojigt (ish). Min fot är inte längre dubbelt så stor som den andra o det gör knappt ont längre, så när Lovisa vaknar ska vi ge oss ut på promenix till Upplands Väsby centrum, ska försöka komma ihåg att ta bilder för de e faktiskt rätt fint där!

På senaste tiden har jag övat på att teckna att riktiga mästerkonstnärer och det har väll gått sådär, men det är för att jag ska bli bättre på "hand to eye coordination" för som ni vet så ofta sitter man och tecknar, och man tänker sig till exempel att man ska teckna ett äpple, men istället så kommer det fram som en slags konstig boll med en del sträck som sticker upp o de kanske inte blir precis som man vill, det hjälper då att försöka kopiera mästarna. :)










Sen en söt bild på min dotter :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fantastiska teckningar! Jag tycker koordinationen mellan öga och hand verkar funka jättebra :)

2011-03-25 @ 07:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback