EFIT

Här kommer först en bild jag tecknade igår, helt från min sjuka fantasi faktiskt

Okej nu så kommer ett foto i timmen :)



08:00  Byter blöja, Lovisa leker med sin salva, väldigt smidigt, annars brukar hon försöka vända på sig o krypa iväg. Klockan åtta så hade vi redan varit vakna i två timmar, men jag var för seg för att ta bilder, sorri!

09:00 Ätit frukost, nu återstår den roliga disken, tur att jag har sån bra support som hejar på :D 


10:00 Jag och Lovisa försöker leka med Moe, men det går inte så bra, han vänder sig liksom ifrån oss, vaddå, är vi jobbiga eller?


11:00 Försöker teckna på min Pekplatta, Lovisa har för en liten stund sedan somnat, dans första vila och jag får andas ut lite


12: Awww, nyvaken, och välling också :) 


13:00 Nu blir det lunch! Jag brände min lunch strax efter detta för då tjöt min mobil om att jag kunde hämta mitt paket på ICA i centrum, woho !!


14:00 När vi var på väg hem efter att hämta paketet så var det alldeles blått utomhus, seriöst! Blått! Vi skyndade oss hem, bara för att det var så blått alltihop


15:00  TADA! Min nya pekplatta, visst e den "shiny"

16:00 Lovisa vilar igen, för andra gången, så jag får teckna i ca 15 med min nya leksak, så fint det blir, det syns ju på skärmen ;)


17:00 Corey e hemma, jag snor hans mobil och ringer Försäkringskassan, de var faktiskt bara 86 före i kö och 90 handläggare, e det rekordkort kötid? :D


18:00 En lekstund med Lovisa, vi leker alla tre, fast Moe vill fortfarande inte vara med, han gömmer sig, klok hund ;)


19: Snart dags att lägga Lovisa, men först förbereder vi maten, blir indiskt till middag idag


20:00 Nu sitter jag framför datorn och leker med min ritplatta, fasen vad mycket bättre den är, men den e ju två generationer nyare och typ 4x bättre, enligt de fulla specifikationerna om man jämför, typ ;) 

Nu ska jag teckna resten av kvällen , kanske kolla lite på TV, ciao! 



Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, så kul att få se en dag hos er! Läskigt att det var så blått utomhus; det hade ju varit trevligare med typ...rosa :-D

2011-03-28 @ 21:14:45
URL: http://www.dulcisvita.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback