Gäsp


Jag börjar bli sömnig av att sitta här och försöka komma på något jag ville ha sagt, jag öppnade ju upp bloggen för att det var något fyndigt jag kommit på, men neeej de fyndiga flög ut ur hjärnan innan jag hunnit logga in. Pinsam tystnad hemma hos mig nu

kolla på denna bilden, utanför min dörr! Intressant va??


Idag har jag och Corey varit duktiga, gått jättelångt typ. I det soliga, isiga, vindiga, slaskiga, vinter vädret. Men det var ju 3+ grader idag, då är det ju nästan som en sorts plikt att dra med sig själv ut? Det var jätteskönt att gå en promenad, vi hittade till och med en rastplats för Moe! yay :) Men vi lät han inte springa där, vi orkade inte, plus att vi skulle ju gå promenad inte titta på när Moe tappert försöker markera hela rastplatsen som hans revir, de skulle ju ta evigheter!

Lovisa är en ängel på promenader, hon sitter där o tittar runt, om hon inte gör en massa ööööö ljud, ni vet sånt som man gör när man e liten o cyklar över gupp, för de låter så roligt, öö öö öö öö öö ungefär

Längtar till ikväll, vi ska äta ugnsbakad lax, sparris och potatis :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Så duktigt av er att ta en långpromenad. Jag och barnen gjorde ett tappert försök med en promenad, men vägarna häromkring är täckta med is...vi kunde knappt lämna vår gata. Vi lyckades ta oss till Älta centrum för att köpa lite lördagsgodis iallafall :-)

2011-03-05 @ 19:09:06
URL: http://www.dulcisvita.se/bubbel
Postat av: Matilda

Wow första gången jag får se en bild på där ni bor! vill ha fler! ;) Gud vad gott det låter med lax!

2011-03-06 @ 09:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback