natti natti

ligger i sängen och skriver från min IPod just nu, jag hoppas jag kan sova, har nämligen märkt att jag är en riktig slav när det gäller TVn. Händer det någon annan? Om ni ser att en eller två karaktärer i någon tv serie sitter och dricker kaffe så måste man också göra det?? händer varje gång, så nu har jag "stolt" druckit två koppar kaffe. Boven i dramat var RULES OF ENGADGEMT... sååååå bra. Men nu ska jag inte skriva mer, visste ni inte att blogg inlägg ska vara som en kjol? "tillräckligt lång för att täcka det vesentliga men inte så lång att det blir ointressant" ;) Natti-natti och massa kramar min anonyma läsare :D (nästa gång SKA jag ladda upp en teckning)


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag är likadan när det gäller kaffe, det blir alldeles för mycket sånt på kvällarna framför tv:n. Tänk om det blir likadant med vinet när man kollar på Cougar town? :D

2010-12-08 @ 14:41:19
URL: http://www.dulcisvita.se/bubbel/
Postat av: Annie Kramer

haha aa asså ibland fy fasen vad det ser gott ut med vin, tur den showen bara visas en gång i veckan :D Däremot blir jag inte sugen på slushees när jag kollar på GLEE

2010-12-08 @ 23:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback