Bilder på Lovisa

Här kommer lite bilder på min lilla bråkstake .. haha, jag kollade just upp ordet bråkstake och detta är tydligen vad det betyder 

bråkstake

  1. (ålderdomligt) tortyrredskap, en stång (stake) som används för att slå sönder (bråkabenenkroppen på en ännu levande person
  2. besvärlig person, som upplevs som ett sådant redskap

Okej, så jobbig tycker jag faktiskt inte att hon är. Hon är mer som en väldigt underbar tjej som vet precis vart jag inte vill att hon ska vara, och så är hon där, tänk om hon kan läsa mina tankar??
ooo skafferi!
Kolla mamma!


Det gäller att fokusera
Okej det här är inte så kul längre, 5 minuter efter denna bilden är tagen så börjar Lovisa gäspa och gnälla, dags för att vila lite :) Kanske jag ska gå och vila lite också. Lovisa håller på att få sin åttonde tand, så hon sover inte så bra, dvs inte jag heller. Gäääsp
Föressten, när man googlar på Bråkstake så kommer det upp bilder på Zlatan och Kjell Bergqvist?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha vilket härligt blogginlägg kan inte sluta skratta! Vilken underbart söt unge du har

2011-03-03 @ 16:17:32
Postat av: Emma

Underbarara flicka!!! Härliga bilder, och oj vad jag saknar er nu!!!

2011-03-03 @ 16:21:13
URL: http://pojkarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Fia

Men alltså, hur snabbt växer barn egentligen? Och hon är ju så söt!

(jag var ju också tvungen att googla på bråkstake, haha)

2011-03-03 @ 21:59:28
URL: http://www.dulcisvita.se/bubbel
Postat av: Mamma

Troligen världens sötaste bråkstake! Du brukade också gilla skafferiet. Öste ut alla grejerna på golvet och klättrade in :). Bildbevis finns!!

2011-03-03 @ 22:14:24
Postat av: Annie

Tack Tack :D



Fia, haha! Jag vet, tror kanske jag har tappat minnet av några månader??



Nääähää Mamma, tror jag inte på, det var säkert du och pappa som satte in mig i skafferiet och sen tog bilderna ;)

2011-03-05 @ 17:06:10
URL: http://annietecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback