Hej hej

Okej jag har inte haft de bästa senaste dagarna. Värsta förkylningen slog mig hårt för ca en vecka sedan (bu!) Men jag började må bättre för några dagar sedan och bestämde mig för att gå ut på en uppfriskande promenad med Moe, det var jättehärligt för det mesta, såg till och med några tecken på vår!
och Moe tyckte om promenaden också

Men allt var inte en dans promenad på rosor, för jag trillade på isen! Nu är min andra fotled typ dubbelt så stor som den andra, och vädret är jättejättefint och jag vill ut och gå igen, men jag tror jag väntar lite ;)
Så jag sitter inne, tecknar, leker med Lovisa, läser bloggar, tittar på tv, övervattnar stackars små krukväxter osv.
Här är en av mina favoritbloggare jag tecknat av, ser ni inte vem det är så.. ja... då läser ni inte samma blogg som jag ;)



Kommentarer
Postat av: Fia

Foki! Jag läser samma :-)

Det är skönt att det blir vår nu, fast isarna är fortfarande hemska! Men snart kan vi ha grillfest :-)

2011-03-16 @ 15:06:59
URL: http://www.dulcisvita.se/blogg
Postat av: Matilda

Det är Foki! Läser hennes blogg varje dag :D

2011-03-16 @ 16:36:30
Postat av: Emma

Underbart med vår på väg!!! Hoppas foten blir bättre snart =)

2011-03-16 @ 17:18:02
URL: http://pojkarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback