Mitt första inlägg


Hej alla och tack för att ni kommer in för att titta på min blogg :)

Här tänker jag lägga upp mina skisser/teckningar färdiga målningar. Jag vill teckna minst en bild om dagen eftersom jag vill motivera mig själv att teckna, inte bara så gör det mig bättre men det låter mig slappna av och känna att jag får någonting gjort!
Jag brukar för det mesta använda mig av Photoshop CS3 och en Wacom Intuos 2.

så ser den ut. Den är jättebra och jag rekommenderar den varmt, det är en gammal modell så den är rätt billig nu om man kan hitta den använd som jag gjorde :)

bild på mig

Här kommer en bild på mig och min jättesöta hund!

Nu när jag är färdig med min introduktion ska jag väll börja teckna dagens bild :D



Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Fin ny blogg du har gjort! hit kommer jag och kolla ofta :)

2009-12-02 @ 20:06:10
URL: http://www.freewebs.com/matildaochlukas
Postat av: Annie Kramer

Tack Lillasyster! :D

2009-12-02 @ 20:10:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback