Work in Progress

Tänkte jag kan dela med mig hur jävla fuuula mina bilder är i början, och hur allt börjar med enkla former och en massa streck, det är mycket lättare att teckna om man har en bra ide hur man vill att bilden ska se ut, när jag börjar med att bara göra huvet, kan teckna det jättefint, sen lägger jag till kroppen som blir jättefel storlek, och min hela teckning ser ut som ett mongo :P

Här är första bilden

Sketch
klicka för att förstora


Här är vad jag jobbar med just nu, som ni kan se så ser bilden mycket bättre ut nu, baserat på första sketchen, men nu ska jag göra linjerna bättre och kanske färglägga bilden.. :)

sf


Kommentarer
Postat av: Fiafilur

Oooh... Älska! Du skulle ju kunna bli rik på dina teckningar!

2009-12-04 @ 16:19:37
URL: http://fundilerar.be/tegeback
Postat av: Mamma

Annie, du är riktigt, riktigt bra!! (som jag sagt en miljon gånger, fast du inte tror mig, utan tror att det är för att jag är din mamma ;).

2009-12-05 @ 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback